Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

idag

Av ameliesliv - 14 maj 2015 22:10

hej! idag har jag vart med olivia o vi hoppa studsmatta. det var kul fast hon prutta i mitt ansikte när vi körde dubbelkullerbytta. haha. hon ksk var bajsnödig! sen åkte vi till centrum o köpte våra första behåar. det fanns många ollika men vi tog små. blev nog lite stora ändå men vi får stoppa upp dom. dom var ganska dyra men när jag kom hem o visa mamma betalde hon den istället. det var bra     sen gick olivia hem till sej o då baka jag en stor tårta. den blev jättefin. är väldigt nöjd. mamma sa att jag va den gulliaste ungen i världen. pappa fick inte smaka för han va o bajsa o luktade äkligt när han kom tillbaks så vi ställde tårtan i kylen. stackars pappa. får väl låna parfym av mamma nästa gång!!!!! nä nu börjar jag få ont i handen, mamma tycker jag är duktig som skrivigt allt dethär. hejdå  


 

min fina tårta1


  behån vi köpte från hm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ameliesliv - 14 maj 2015 22:25

hej hej hej! idag har jag kolat på kappal på kläder o hitta massor jag vill ha. här är dom           azzå så j´vla snygga saker o det tycker mamma oxå när jag visade henne.   ...

Av ameliesliv - 14 maj 2015 22:25

hej hej hej! idag har jag kolat på kappal på kläder o hitta massor jag vill ha. här är dom           azzå så j´vla snygga saker o det tycker mamma oxå när jag visade henne.   ...

Presentation

Hej! Jag heter Amelie och är 12 år. Här kommer jag lägga upp inlägg om min vardag!!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards